sobota, 3 grudnia 2022

Jeśli przyjdzie zima vol.......... X

Widzę, że na wschód od nas już zaczęli daleko tam pod Uralem, ale  jakoś te filmy od prawie roku mi nie podchodzą ,nie da się oddzielić tego co się dzieje w Ukrainie od tzw. sytuacji ogólnej. Nie mam nawet motywacji, by szukać na tamtejszych forach co nowego wymyślili. Niedawno Szczerbakow, wypuścił film o wędkach sandaczowych, u nas to nie ma szans skorzystać, bo zanim zacznie się lód, to skończy się sezon na sandacza. Natomiast pada tam kilka ciekawych stwierdzeń o żyłce, bardzo modnych vibach na lodzie i o tym co prowokuje a co odstrasza sandacza. Autor stracił brata, wygląda mizernie dość nie wiem czy to też nie są echa wojny...Z sentymentu do nich wstawiam. 







Zimy nie będzie u mnie długo, no chyba że zaskoczy znienacka na jakimś płytkim jeziorku. Jeśli sezon się zacznie- stawiam na mobilność, zwinność i korzystanie z kieszonkowej elektroniki. Mapy moje cudowne w telefonie, kieszonkowa echosonda, która doczekała się debiutu na wodzie latem 

Chce ktoś kupić tytanowy świder? Nie będzie tanio ale z tzw. sytuacją ogólną teraz są one praktycznie niedostępne- zwłaszcza mojej kompletacji z głowicą Heinola 115mm. Booty grasują na blogu, regularnie zapewniaja 400 odsłon codziennie. Nie prosiłem się o ten uczynek, nie wiem gdzie złapałem syfa, ale......booty dbają o  pozycjonowanie bloga w sieci. 



 

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Fajnie widzieć nowego posta na blogu. Na Pomorzu zima w natarciu, nadzieje na weekend są duże. Dzisiaj przychodzi do mnie ochotka, pozostaje nawinąć nowe linki i czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czołem. Ja jutro ruszam na zwiady, mam na oku dwie wody, które są zamknięte od przedwczoraj w całości, więc jeśli dziś termometr ładne cyferki wykręci, jutro będzie można spróbować poczuć dreszczyk emocji. Zaraz idę azora wyszukać, mormyszki posprawdzać i zobaczyć co z wędek się nadaje na jutro. Rano zrobiłem zakupy żyłkowe na alledrogo, zobaczymy co się wydarzy- weekend na twardej wodzie mam zamiar spędzić ;)

      Usuń
    2. U mnie dzisiaj (blisko morza) było -15 nad ranem. Na Kaszubach na pewno było jeszcze zimniej, myślę że będzie dobrze.

      Usuń
    3. Byłem, coś połowiłem, ale nie ma jeszcze bezpiecznego lodu, 5cm może jest, ja jestem w dużej niedowadze, więc mniejszy strach ale to nie są komfortowe warunki do łowienia.

      Usuń