środa, 17 stycznia 2024

A jednak.......zimaaaa!

 Zima zaskoczyła nie tylko drogowców :)

Wiele się zmieniło w sprawach nie tylko podlodowych, brakuje mi czasu, by opracowywać na bieżąco wydarzenia sonarowe i mapowe, projekt echosondowo-mapowy ładnie rośnie, polecam zerknąć 

Tu: Facebook , tam są wrzuty ryb z lodu z ostatnich dni, można zobaczyć sobie jak to w realu wygląda. 

oraz tutaj: Sonary, mapy, ryby, warsztat. (sonaryimapy.blogspot.com)

Mam swój kąt w Wiadomościach Wędkarskich, w dziale elektroniki i właśnie tam są zimowe artykuły w tym dziale, polecam zerknać do wydania styczniowego i lutowego

A co z rybami na lodzie- najkrócej jak się da - są duże ale mało. Dawno nie robiłem okoni 40cm

Tutaj na zdjęciach są oksy 28 i 35 a na dolnej fotce- dzisiejszy 40tak. Sprzętowo bez zmian, tj. rapalki, łowienie na chodzonego. Bardzo zadowolony jestem z Marcuma trollera2.0 ,bo w połączeniu z mapą w telefonie - daje mi panowanie nad sytuacją w łowisku- o ile go wyciągnę i użyję. Lodu jest ok 10cm i pewnie tydzień da się jeszcze połowić w oczekiwaniu na kolejny pik zimy, który ma nastąpić w pierwszym tygodniu lutego. Jak skończą się ryby, postaram się poskładać materiał video, bo mam kamerkę "na cyckach" i całe podlodowe perypetie są udokumentowane. Oczywiście opowiadanie też będzie, bo po prostu lubię przelewać myśli na cyfrowy "papier". 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz